TuneList - Make your site Live

Tirai Baru

on Tuesday 31 December 2013


Assalamualaikum W.B.T,

First, aku ucapkan selamat tahun baru kepada semua yg telah buka blog aku ni. Seperti mana waktu yg akan terus bergulir dan tidak terasa bahawa kita sudah pon berada di tahun yg baru iaitu Tahun 2014. Semoga tahun ni dapat la kita perbaiki kelemahan diri dan apa yg belum tercapai pada Tahun 2013 akan menjadi kenyataan. Insya'allah jika diizinkan oleh Yang Maha Kuasa lagi Maha Mengetahui, Amin.

Hari berganti hari,
Bulan berganti bulan,
Tahun pun dah berganti,
Lembaran demi lembaran,
Coretan demi coretan telah dilalui,
Kadang penuh bermakna,
Kadang tanpa bermakna,

Tahun baru semestinya saat yg ditunggu-tunggu oleh setiap masyarakat di seluruh dunia. Selain daripada nak tengok pertunjukan bunga api saja, tapi kerana ingin terus maju kehadapan dengan azam dan harapan yg masih belum mahupun yg sudah tercapai. 

Nua ! Ko ada azam baru tak ???
Azam tahun lepas tercapai tak ???

Hurmm....Kalau nk bercerita pasal azam aku ni, sebenarnya aku xpenah rse nye nk berazam. Mungkin kerana aku jenis yg xsuka kot... Xde lah, aku just xtau nk berazam je. Sebab aku ni jenis yg focus pada apa yg ada depan mata sepanjang melalui hari-hari biasa. Hehehe....

Cukuplah sampai sini je entri yg ni, next time post lagi. Tak tahu la bila.. Hehehe...


P/S : Selamat Tinggal Kenangan & Selamat Datang Harapan... 

2 comments:

hafiz said...

hidup ikut flow je...bagi aku azam tak perlu lagi buat kita masa ni ^^

Unknown said...

Itu la... Tpi bgi sape yg ada azam tu bgus la... Hope dpt la tercapai... Hehehe...

Post a Comment